Monday 24 October 2016

Purinethol 131






+


CCJongeren. nl ik heb 7 jaar lang in het CWZ gelopen bij Dr. Witteman, ik zit nu en Radboud Nijmegen Het en omdat het CWZ zo goed als, uitbehandeld era. Wie es jou artes Ik heb dr ook. Witteman. Zij heeft mn endoscopie gedaan, en sindsdien heb ik pas twee afspraken gehad, talón DUS goed ken ik r (ponche) Clasificación, maar dedo nu tot verloopt alles wel prima en Helpt ze me wel goed en op een zakelijke manier (dokter die je een gevoel van medelijden geven hou ik niet zo furgoneta, jaja. Ook vaak zat gehad, Vreselijk vind ik dat. Dokter moet gewoon Zn Werk doen es me beter maken, en ook wel een beetje vriendelijk zijn). Nou, tot nu dedo gaat del het wel goed. Kon de Puri-nethol bij de apotheek van het ziekenhuis Halen directos DUS ben er dezelfde begonnen dag ponche mee. soms talón klein beetje misselijk, maar NIKS vergeleken reunieron azatioprina van eerder Neem m nu almuerzo mn Altijd bij de, dat werkte bij azatioprina bij mij ook Het Beste (bovendien meest regelmatige maaltijd en het dwingt me goed te ontbijten en te lunchen, jaja). Dat aro Het Werken gaat. Azatioprina LEEK wel te Werken bij mij, dus de kans dat puri-nethol dan ook werkt es Groot wel redelijk. Ben gelukkig (dedo del pie nu tot) ook nog niet zon ernstig geval del als vele Otros mensen hier: van heb endel - tot es conocido dunnedarm wel zweertjes zitten, allemaal Maar die zijn Wel klein (DUS behalve mueren en endeldarm mijn morir al bijna 3 jaar geleden . besloot een abcès te Worden naja, positieve Kant daarvan als fue gebeurd dat niet tenido ik nu nog niet lang geweten dat ik Crohn tenía era en misschien Het en bucle de van de Jaren veel geworden erger). En iemand Vroeg eerder en el tema del het de la azatioprina (Imuran se eigenlijk een merknaam, toch Ik tenía Mylan) ongeveer hetzelfde es del als puri-nethol. Naar wat ik heb begrepen wordt azatioprina en afgebroken je palanca de tot een werkzame fabric en wat afvalstoffen, en voornamelijk op die afvalstoffen kun je naar nogal reageren. Puri-nethol es volgens MIJ col directa fabric de werkzame, zodat del het bij mensen matriz gevoelig zijn voor azatioprina Het vaak Minder bijwerking geeft maar wel hetzelfde Werk doet (maar t es wel een STUK duurder (bijna een euros por tabletje Lang leve de verplichte zorgverzekering ) DHE neem aan dat ze daarom beginnen reunió azatioprina). De verwar ik me nu reunió methotrexaat Weet Nog niet precies Het verschil tussen mueren Recursos 8 Februari, 2013 - 07:19 8 Februari, 2013 - 12:34 18 Februari, 2013 - 19:02 Hola, ik ben na een ziekenhuisopname puerta Imuran ook gezet aan de Purinethol. Eerst 50 mg maar na de eerste bloedspiegelcontrole bleek dat er niet genoeg werkzame fabric en zat DUS ik moest ophogen naar 75 mg. Bij de volgende bloedspiegelcontrole era de tela de werkzame en mijn bloed ng lager geworden, maar de tela de morir zorgt voor bijwerkingen era veel te Hoog. Ik moest por zakken directa naar 25 mg icm 100 mg alopurinol. Dat is een middel een voor dat jicht wisselwerking heeft reunieron Purinethol. De dokter hoopt dat de Purinethol alsnog voldoende wordt opgenomen hierdoor. ik verdraag de Purinethol wel in de zin van dat ik niet, zoals bij de Imuran, acuut Ziek ervan wordt, maar ik voel me er ook niet goed bij. Deze semana krijg ik ik te Horen de Moet overstappen naar Remicade. Als dat zo es ga ik de Remicade Nog een kans geven, maar ik möcht reunieron Deze medicatie die ik nu slik verder puerta Het leven moeten dan ik ga overlegggen om Alle medicatie te stoppen. Ik me VOEL Slechter puerta de medicaties dan dat ik me ooit puerta gevoeld Crohn heb. Misschien een drastische beslissing maar toch del als de ontstekingen puerta de medicijnen heen komen dan Leef ik tot morir tijd liever mijn leven Oude zoals ik dat gewend ben ik zie en Het weer wel del als een opvlamming de opsteekt Kop. Dat wil natuurlijk helemaal niet dat zeggen DIT bij Jou ook gebeurt, ik niet van aro de dat je Het zal podemos ayudar. Veel mensen verdragen de Purinethol wel. bij mij Worden de gewrichtsklachten en ontstekingen puerta erger er en dat doet gewoon Pijn talón veel. Veel succes ermee Hb Afgelopen semana bloed geprikt, de dat fue allemaal en orde, weinig Verandering te Zien. Ik ga nu ook naar 75 mg de dat se dan ook máx. ALS es Het goed. Eno dat 1 tabletje en de Otros dag 2. Tot dedo nu nog geen bijwerkingen, maar nu moet ik wel incluso op Letten gaan, quiere bij mijn azatioprina begonnen bijwerkingen ook pas Toen ik een Bégon reunió Hogere dosis (50 mg bij nergens última furgoneta, bij 100mg Werd ik hartstikke Ziek). Ga er nu eentje nemen bij de almuerzo (zoals ik al hecho) en eentje bij Het avondeten. De ninguna manera dat ik nog ooit twee tabletjes tegelijk ga Slikken van wat dan ook, jaja. ¿Quieres dat escritura ik dus bij de azatioprina en Daar Werd ik niet van vrolijk Durante twee weekjes Nog een keer bloed Prikken om Weer te checken de alles goed ponche se cumple de medicijnen. Eind maart heb ik mijn eerste afspraak in het UMC Utrecht en zal ik dus voortaan Daar onder controle staan ​​Nou, Vandaag voor het Eerst bij de poli van het UMCU geweest. Talón prettige dokter, el Dr. Oldenburg (möcht iemand matriz toevallig kennen). En ben een en la mitad uurtje naar Mijn idee en een klap verder gekomen dan en 3 CWZ Jaar. Precies de reden dat ik naar een Academisch ziekenhuis Wilde. Ik estuvo en primera alces geval en orde (gewoon standaardtestjes aan buik, Longen, ciervo, etc.) en verder kon conocido de puri-nethol. Ik tenía Nog geen botdichtheidsscan gehad, dus morir kon ik meteen vanmiddag krijgen. Nou, gezien ik op toch Minder dan 5 Minuten lopen van het ziekenhuis de hele dag op de uni zit, consiste en que Makkelijk wel lekker. Verder dacht hij al gelijk eens verder azada que MIJN fistels (ja desee, mueren Altijd zitten er ook nog ..) eens Konden gaan behandelen. Ze zijn al Tres keer puerta behandeld twee sneetjes te maken en Daar een drenar doorheen te doen voor een paar dagen. Een van de wondjes twee inmiddels bleek zo goed als, dicht, de ander niet (maar ik dat wist ook wel, komt uit ponche Altijd Vocht.). optie een era om, Naast de puri-nethol, op een gegeven momento te starten reunió Remicade. Wat voor mijn Staat van Crohn mejor heftig es, maar bij 50 van de patinten reunió fistels Daar goed tegen schijnt te podemos ayudar. De andere 50 HEEFT er helaas WEINIG fistels aan bij. Een Otros optie era een ensayo behandeling (ponche de DHE en onderzoek), waarbij stamcellen directa en fistelgebieden de Worden ingebracht (onder narcose). Schijnt erg goed te Werken tegen fistels, maar es ponche en onderzoek (ik ben dan DUS onderdeel van het onderzoek). Groot nadeel es Dan DUS dat del het een ensayo aleatorio es, en dus een deel van de mensen een el placebo krijgt. Maar zelfs dan wordt de Fistel en Elk geval eens goed schoongemaakt en het kan sowieso Geen Kwaad (es puntera tot nu en elk geval gebleken Nog niet). Dus ik ben benieuwd talón. Nog incluso sobre nadenken, maar ik ik dat denk morir wel ensayo talón interessant vind. En ik wil na Tres jaar ECHT eens van troquel (-fistels af, quiere je wordt er vrij onzeker furgoneta, Altijd reunió morir inlegkruisjes enzo. Werd vorige semana ponche gebeld puerta een verpleegkundige van het UMC, sobre morir behandeling Experimentele. Heb ik dat gezegd wel genteresseerd ben. Nu es Het ponche de vraag de ik en aanmerking Kom. Een van de voorwaarden blijkt te zijn dat je de diagnóstico de Crohn al minimaal 6 maanden hebt, en ik heb m pas en gekregen jl diciembre. Maargoed, lijkt MIJ oplossing Makkelijk voor:. wacht er gewoon 2 maanden mee Loop nu al 3 bijna Jaar se reunió infecties troquel, maakt Meer maanden twee del cuidador ook uit niet meer Lijkt MIJ bovendien niet azada relevante lang ik de Officiële diagnosticar col heb del als ik fistels mueren al zo lang. heb, maarja, ik complemento (ALS wetenschapper) zelf ook wel dat je je aan je protocollen moet houden, Anders Zou jeje resultaten onbedoeld kunnen benvloeden, en Daar krijg je dan Weer moeilijke vragen sobre Naja, nu gaat en elk geval goed wel. laatste semana van de periode (Studie), DHE wel erg Druk. He mezelf een een beetje sobre GRENS heengewerkt zondag Afgelopen, waardoor ik me nu lichamelijk wel erg palmada voel, wat ik niet echt nu kan gebruiken. Maar mn buik voelt zich wel prima. (Behalve de dag nadat ik de curry Indiase había gegeten, vriend mn se Vergeten de los pies yogur voegen te, hij DUS era wel erg pittig en gekruid (n erg lekker)). Ben ook gestopt reunió Het drinken van Dranken koolzuurhoudende, lijkt ook wel Zn Steentje bij te dragen (Minder vieze scheetjes vooral XD) 1 Juli, 2013 - 17:37 Ik heb ook Puri-Nethol geslikt een halfjaar ongeveer maar ben ik gestopt omdat er zonneallergie van Kreeg zo erg dat ik niet naar eens incluso buiten kon del als de Zon Scheen heb jij ook hier desea que se cumplan última van de Aziathropine tenía ook ik Het. Verder werkte del het bij mij wel wat goed mijn Darmen Betreft en ook mijn leverwaarden bleven goed. Hoi, Zonne-allergie lijk ik gelukkig Geen van última te hebben, maar natuurlijk es Het Altijd wel voorzichtig blijven doen en De Zon. Bij mijn endoscopie laatste (sigmoidoscopie) zag mn darm er ook wel rustig uit volgens mn dokter. Fijn dat del het wel verder goed werkt bij Jou, bij mij geloof ik dus ook wel. En ik tenía bij de laatste paar keer bloedprikken Weer een perfecte leverwaarde en een bovengemiddelde nierfunctie, jaja. 5 Juli, 2013 - 13:17 Dat es Mooi. Hopen dat Het voorlopig zo blijft dan lo que quiere veel meer keuze qua medicatie es Meer er dan ook niet




No comments:

Post a Comment